  • Data: 2003-07-17 08:22:54
    Temat: Re: Bar nie placi za wynajem
    Od: "Bastek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz przybliżyć uzasadnienie Sądu. Bo jakoś nie bardzo rozumiem dla
    > czego bezpodstawnie.

    Nie jestem w stanie dokladnie przytoczyc uzasadnienia, gdyz nie widzialem go
    na oczy, ale w kazdym badz razie sad stwierdzil ze roszczenia towarzystwa sa
    bezpodstawne - i tu bylo jakies dziwnie sformulowane zdanie, ktorego nie
    mozna bylo zrozumiec (info od osoby bedacej prezesem tego towarzystwa).
    Podobno wyrok sadu zwiazany byl z tymi dowodami wplaty, ktore gosciu
    dostarczyl po zakonczeniu sprawy. Wg mnie jakos dziwnie ta sprawa zostala
    zalatwiona, ale nie znam sie na procedurach sadowych wiec to jest tylko moje
    zdanie.

    > Stan_Z

    Bastek