  • Data: 2003-07-17 11:00:31
    Temat: Re: Bar nie placi za wynajem
    Od: "Bastek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze jedno Jak rozchodziliście się to znaczy że było już po wyroku. i
    > co nagle gość wstał i pokazał nowe dowody które kisił pod dużą (wyraz na
    > cztery litery) Ech coś mi się widzi że to jakaś kompletna bzdura albo.....
    > mafia jakaś ;))))

    nie... wlasnie jest tak, ze nie bylo jeszcze wyroku. Na wyrok trzebabylo
    poczekac az Sad we wlasnym gronie uzgodni to. Po zakonczonych
    przesluchaniach Sad wyprosil wszystkich i wtedy to zaniosl. Z drugiej strony
    fakt jest taki ze adwokat tego towarzystwa nie dopilnowal tego, aby zajrzec
    do tych dowodow.

    > Polecieć szybko do Sądu najlepiej jeszcze dziś żeby nie było można
    mataczyć
    > w protokołach i dokonać przeglądu protokołu i wyroku. Potem złożyć pismo o
    > wydanie wyroku wraz z pisemnym uzasadnieiem.

    Ok .. dzieki za dyskusje :))

    > Stan_Z

    Pozdro
    Bastek