  • Data: 2006-01-07 14:19:50
    Temat: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Od: "mgma" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dpo8ve$oal$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > miałam bardzo podobny przypadek. zeby sie z babami w banku nie uzerac
    > poszłam do rzecznika praw konsunenta, ten napisał pismo (za darmo) i
    sprawa
    > szybko była załatwiona (ze dwa tygodnie).
    > nic nie musiałam płacic. w przeprosinach bank chciał mi jakies
    "promocyjne"
    > konto załozyc.
    >
    > w kazdym urzedzie miejskim uzyskasz informacje na temat gdzie takiego
    > rzecznika znajdziesz.
    >
    > pozdrawiam
    > ewa

> [...]
    Pozazdrościć rzeczniaka. Ja zgłosiłam się do rzecznika, że TP
    bezpodstawnie nalicza mi za usługę której nie mam i nby reklamację
    przyjmuje, bo przychodzi korekta faktury za poprzedni miesiąc, ale w
    bierzącym znów ta usługa figuruje. Trwało to pół roku, cały czas TP
    dysponowała moimi pieniędzmi /miałam polecenie zapłaty z konta/. Gdy poszłam
    do rzecznika to bronił Tp, dopiero prasa mi pomogła.