eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć › Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
  • Data: 2006-01-07 15:14:19
    Temat: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2006-01-07 15:35, osobnik Nixe stwierdził, iż:
    > Nie, że minie, lecz, że ktoś podejdzie do tego problemu znacznie
    > poważniej, niż tylko strasząc przez telefon.

    Wyślą list, za który skasują kolejne opłaty.

    > Nie zapominaj, że bank nie ma żadnych podstaw do tego, by wysnuwać swoje
    > roszczenia (rachunek nie istnieje). Więc koszty poniesie on sam.

    Skąd wiesz, że rachunek nie istnieje? Jeśli była opłata za prowadzenie,
    to jak najbardziej istnieje.

    > Reklamację czego?
    > Informacji podanej przez telefon?
    > Jak się do niej odnieść?

    Idziesz do oddziału i mówisz "Dzień dobry Panie doradco. Chciałbym się
    upewnić, czy rachunek, który zamykałem w dniu XYZ jest na pewno zamknięty".

    >> Mają mają.
    >
    > Mają prawo żądać opłaty za zamknięty rachunek?

    Udowodnij, że był zamknięty.

    > Chyba przestanę czytać tę grupę, bo z wątku na wątek dowiaduję się o
    > coraz większych absurdach.

    Pobieranie opłaty za otwarty rachunek to absurd?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1