  • Data: 2016-06-19 23:21:53
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-19 22:40, Liwiusz wrote:
    > Rozumiem, że jak przyjedzie do nas obywatel hipotetycznego kraju
    > używającego alfabetu Morse'a, to może się podpisać alfabetem Morse'a.

    Zgadłeś skąd się wziął "-" ! Brawo. Wygrywasz wycieczkę na Antarktydę,
    już dzisiaj zaczynaj kurs pingwinowego.

    Serio, myślisz że każdy język da się przełozyć na łaciński alfabet? Na
    przykład taki mlaskany !o!kung. Tak, te wykrzykniki to transkrypcja
    mlasku. Czy wykrzyknik jest literą w mlaskanych nazwiaskach? Ewentualnie
    może !Xóo bo ładnie wygląda. A te daszki, fakt, nijak nie pasują do
    naszych literek. Hmmm idąc dalej czy czesi powinni pisać swoje nazwiska
    przez sz i cz jak sa w PL a jak nie są to przez głupie daszki? A jak
    Polak sprzeda Czechowi samochód to spisują dwie umowy i na każdej
    podpisują się na dwa sposoby?

    Sprawadzasz temat do absurdu (Mors) i zarzucasz mi że troluje robiąc to
    samo? Ehhh, gdzie te czasy kiedy na newskach byli prawdziwi twardziele
    jak Expert.

    Przepraszam resztę grupy że tak kopie leżącego ale przypadki gównianej
    wersji patriotyzmu lokalnego należy eliminowac w zarodku.