  • Data: 2016-06-19 23:33:46
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadłeś skąd się wziął "-" ! Brawo. Wygrywasz wycieczkę na Antarktydę,
    > już dzisiaj zaczynaj kurs pingwinowego.
    >
    > Serio, myślisz że każdy język da się przełozyć na łaciński alfabet? Na
    > przykład taki mlaskany !o!kung. Tak, te wykrzykniki to transkrypcja
    > mlasku. Czy wykrzyknik jest literą w mlaskanych nazwiaskach? Ewentualnie
    > może !Xóo bo ładnie wygląda. A te daszki, fakt, nijak nie pasują do

    Ty sprowadzasz wymyślając wydumane sytuacje z językami bez transkrypcji.
    Jak się pojawi taki przypadek, wówczas będzie się zastanawiać jak go
    rozwiązać, i akurat ty będziesz ostatnią osobą, której zdanie się będzie
    liczyło.

    A Chińczyk, który robi interesy w Europie, doskonale wie jak zapisać
    swoje imię i nazwisko alfabetem łacińskim.

    > naszych literek. Hmmm idąc dalej czy czesi powinni pisać swoje nazwiska

    Trochę zaAkarmuję, ale gdzie kupiłeś swoje świadectwo szkolne, skoro nie
    wiesz, że Czesi używają normalnego łacińskiego alfabetu?

    > przez sz i cz jak sa w PL a jak nie są to przez głupie daszki? A jak
    > Polak sprzeda Czechowi samochód to spisują dwie umowy i na każdej
    > podpisują się na dwa sposoby?

    No właśnie, zastanów się, pomyśl, opisz wnioski, jeśli cię to nie
    przerośnie.

    > Sprawadzasz temat do absurdu (Mors) i zarzucasz mi że troluje robiąc to
    > samo? Ehhh, gdzie te czasy kiedy na newskach byli prawdziwi twardziele
    > jak Expert.

    Sprowadzenie do absurdu jest dobrą metodą pokazania błędności danej tezy.

    --
    Liwiusz