  • Data: 2016-06-19 20:41:49
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-19 20:27, Liwiusz wrote:
    >> A może być godłem?
    > Dostałeś odpowiedź co to jest podpis

    Śjakoś niezgodny z orzeczeniami. Moj podpis jest nieczytelnie zgodny z
    orzeczeniem i uważam za skandaliczne proszenie mnie o coś nie będące
    moim podpisem przez pracownika poczty i miliona innych urzedów.

    >, nawet sobie wygooglałeś
    > orzeczenia, trollowanie czy podpis może być godłem to nie ze mną :)

    Tu jest głebszy sens. Znam przypadek podpisywania umowy kupna sprzedaży
    przed notariuszem z chińczkiem. Podpisał się on zgodnie z wzorem z
    dokumentu. Notariusz nakazał podpisanie alfabetem łacińskim. Efektem
    czego zbiór łacińskich znaczków graficznych nie miał nic wspólnego z
    *podpisem* tej osoby. Wszyscy zadowoleni poza bidokiem który zaiwaniał
    do ambasady Chin w celu potwierdzenia transkrypcji z powodu fanaberii
    tępawego urzędnika.