  • Data: 2016-06-19 19:37:32
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w tym wyimaginowanym świecie każda panienka w banku to grafolog czasu
    > rzeczywistego którego nie sposób oszukać. Dream on.

    Takiego założenia nie ma nawet w teorii. Chodzi o wykluczenie podpisu,
    który w oczywisty sposób nie pasuje do wzorca.

    > Posiadanie podpisów w tym kraju ograniczone jest przez imbecyli od
    > "prosze się *czytelnie* podpisać". Mój jest nieczytelny i z tego powodu
    > musze utrzymywać dwa podpisy.

    Ty też, widzę, nie rozumiesz co to podpis. Jest nim napisane odręcznie
    nazwisko. Litery mogą być mniej lub bardziej nieczytelne
    (odzwierciedlające indywidualne cechy pisma podpisanego), ale co do
    zasady podpis musi pochodzić od liter, a nie być rysunkiem. Jeśli
    używasz podpisu, który nie zawiera liter, to de facto nie jest to podpis.

    --
    Liwiusz