    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Date: 20 Jul 2006 22:35:32 +0200

    > wynikające z art.28[1] kodeksu rodzinnego i opiekuńczego

    > bez względu na to czyje jest mieszkanie
    >
    > KG
    przepraszam, może zacytuj ten artykuł, bo wg tekstu kodeksu rodzinnego, który ja
    mam, jakoś nic takiego nie wynika, ale może ja czegoś nie rozumiem...

    mnie się raczej nie wydaje, żeby ona miała jakieś prawa do tego mieszkania,
    choćby z tej przyczyny, że to jest mieszkanie kwaterunkowe, a nie własnościwe
    czy spółdzielcze i nakaz był tylko na niego... poza tym ona tam nigdy nie
    mieszkała i faktycznie są w separacji od 18 lat, od urodzenia córki, więc bardzo
    trudno ty mówić o jakiejkolwiek wspólnocie...

    i przede wszystkim, oni nie mogli razem mieszkać ponieważ byli oboje ciężko
    chorzy psychicznie więc to nie jest żadne łacznie rodzin tylko próba okradzenia
    z mieszkania, bo jakby mój brat wrócił, to nie było by możliwości, aby mieszkali
    razem i wtedy kto by się wyprowadził i gdzie, jeśli one straciłyby meldunek u
    rodziców bratowej?

    jest jeszcze jeden bardzo poważny problem, nawet jeśli mój brat nie żyje i nigdy
    nie wróci, to i tak sąd nie powinien się zgodzić, aby ona zamieszkała tam sama z
    córką, dlatego, że jest poważnie chora psychicznie i córka nie jest wstanie się
    nią opiekować...

    a wracając do prawa, które popiera bandytów, to stwierdzenie, które tu padało,
    że jak ktos nie używa, to mu widocznie nie potrzebne, to można sobie wziąść, to
    chyba ktoś nie rozumie podstawowych zasad, jakie powinny obowiązywać ludzi...