  • Data: 2021-03-11 08:32:12
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:604943ab$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 10.03.2021 o 21:22, J.F. pisze:

    >System zapisuje dane tylko i wyłącznie, gdy jest to powiązane z
    >przestępstwem / wykroczeniem.

    Ale komendant patrzy w kapownik :-)

    >Wcale nie. Jak jest jakieś zdarzenie, to pierwsze co polecam
    >legitymować
    >tych nagrywających, czy fotografujących, bo w razie problemów można
    >od
    >nich nagrania mieć jako obiektywny materiał.

    No jest to jakies uzasadnienie, ze moze zdarzenie okaze sie nielegalne
    ... ale od tego tylko krok, jak ci w nocy AT wparuje do mieszkania, i
    rewizje zrobi, bo moze wykryja przestepstwo :-)
    Albo przymknac cie na 3 miesiace - posiedzisz, przyznasz sie :-P

    Ale zaraz ... piszesz wyzej o systemie .. to trzeba w system
    wykroczenie/przestepstwo wpisac.
    A przeciez nie wiemy jeszcze jakie, i czy w ogole jakies jest :-)

    >Nie trzeba i w dodatku nie wiadomo, co z tego wyjdzie. Moze będzie
    >obwinionym, a bedzie marudził, że ma być tylko świadkiem.

    Jest to jakies uzasadnienie ... mowisz, ze nie trzeba podawac ...

    >Jest zakaz kierowania wniosków o ukaranie w sprawach, w których
    >póxniej
    >sąd kogoś uniewinni? Nikt nie jest doskonały.

    Mnie to jednak wyglad na przekroczenie uprawnien.
    Tak, jakby cie patrol oskarzyl o chodzenie po chodniku.

    >Policjant też nie oskarża. W skali powiatówki jest kilku policjantów
    >przeszkolonych do występowania przed sądem w charakterze
    >oskarżyciela. .

    On zdarzenia nie widzial, wiec jak sie obwiniony postawi, to sie skupi
    na tym, ktory go spisal i wewnetrznie oskarzyl.

    >A co do tego mają związku zawodowe?

    No niech powiedza ministrowi, ze przepisy maja byc solidne, bo nie
    bedziecie tu d* i emerytury nadstawiac :-P

    J.