    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Mon, 8 Mar 2021 08:01:25 +0100
    <s1tdtn$t26$1@gioia.aioe.org> <604248f5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <60424ba7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60427cd6$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6042be66$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 07-03-2021 o 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Moim zdaniem korelacja czasowa jest zbyt duza.
    >
    > Poza tym słuzba zdrowia wcale nie jest az tak zamknieta (moze poza
    > pierwszymi miesiacami pandemii)
    > To raczej ludzie boja sie słuzby zdrowia i dlatego jej unikaja.
    > Kto jest temu winny? Kto odpowiada za polityke informacyjna?

    Tak nie jest zamknięta, tylko "badania" się robi przez teleporady. Matka
    by mi przez to zeszła na covida waśnie, bo przy jej współistniejących
    chorobach lekarz na teleporadzie dał jej idiotyczny zestaw leków. Całe
    szczęście bratowa niedługo później odwiedziła matkę i widząc w jakim
    jest stanie zamówiła prywatna wizytę domową. Lekarka przyjechała,
    zbadała kazała odstawić tamte leki kategorycznie, przepisała inne.

    Ale nie, nie ma to związku z tym, ze nie widząc pacjenta, nie badając go
    poprawnie, wiesz jaki sposób leczenia mu zapisać. Szczególnie jeśli masz
    kilka chorób.

    --
    http://zrzeda.pl