  • Data: 2009-01-07 17:45:03
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gk1obj$4pl$1@inews.gazeta.pl...

    > może byś był mądrzejszy, gdybyś umiał grać. A może i czytać byś się
    > nauczył, a jeśli umiesz to poczytaj najpierw program upr, a nie opieraj
    > się na tym co widzisz w tv. tv kłamie :)

    Alez oczywiscie ze telewizja klamie. Tyle, ze ja to wszystko (oprocz brydza)
    wzialem wprost z wypowiedzi Korwina Mikke, i to uslyszanych z jego ust, wiec
    jesli to sa klamstwa, to oznacza, ze sam Korwin Mikke klamie. Wiem ze
    popisalem tu glupoty, Tyle ze wlasnie te glupoty to byly slowa samego JKM :)
    A co do programu, to wlasnie cala ta dyskusja zaczela sie od tego, ze nikt
    nie dotrzymuje obietnic. A czym jest program, jak nie obietnicami, ktorych
    nikt nie spelnia? W programie mozna cuda nawypisywac.
    To jest tylko po to zeby omamic wyborce.