  • Data: 2019-03-06 14:13:16
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-06 o 00:32, J.F. pisze:

    > W przypadku zlomowania mozna odzyskac niewykorzystana czesc skladki.

    Ale to było by raptem kilkaset złotych.
    Dla bezdomnego czy alkoholika to może i jest kupa kasy, dla normalnie
    pracującego i zarabiającego człowieka nie.
    I całkiem świadomie podjąłem decyzję że niech na wszelki wypadek
    postoi jakby ten "nowy" okazał się awaryjny.

    Przypadki postoju kilkuletniego też mogę opisać, nie na swoim
    przykładzie.
    Znajomy jak pojechał do pracy na wyspy zostawił na parkingu swoje
    auto. Uznał że jest dobre bo bezawaryjne więc zamiast je sprzedać
    a po powrocie kupić inne i ryzykować że trafi na coś awaryjnego
    zdecydował ze niech poczeka na parkingu. I auto czeka czwarty rok.
    Ubezpieczenie opłaca ktoś z rodziny a przegląd zrobił jak był na
    urlopie po dwu latach.