  • Data: 2002-10-08 13:20:04
    Temat: Re: BSA
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> popełnił 08
    paŸ 2002 na pl.soc.prawo utwór
    news:Pine.LNX.4.21.0210080021100.23166-100000@irys.s
    tanpol.com.pl:
> [...]
    A ja popieram w całości idee takich uregulowań.
    Bo nawet założenie że złodziej ("pirackie"=kradzione) nie będzie korzystać
    z rzeczy służącej do kradzieży nie jest wytłumaczeniem przetrzymywania
    "ponad miarę". Wyobrażacie sobie zatrzymanie "w areszcie" wszystkich
    karetek pogotowia na 6 m-cy tylko dlatego, że dyrektor jakieś tam jednstki
    pogotowia zorganizował szajkę, która wykorzystywała karetki do zbroniczej
    działalności? Wrzask i potępienie. A firmę w której pracownik, szef,
    współwłaściciel kradł oprogramowanie to już można tak?

    A BTW czy w obecnym stanie prawnym (i możliwościach technicznych)
    jest możliwe odszkodowanie za przetrzymywanie "ponad realne potrzeby"
    sprzętu: a) jednak ALL legal b) kradziej ???

    --
    pozdro
    poreba