  • Data: 2011-08-15 18:10:37
    Temat: Re: BIK, KRD itp...
    Od: mokpl <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-15 19:50, Liwiusz pisze:

    > Czyli jakich np.? KRD jest największą bazą dłużników działającą na
    > podstawie ustawy "o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie
    > danych gospodarczych", więc jeśli już korzystać, to najlepiej z nich.

    No dla tej firmy to na pewno najlepiej. Przecież nie robi tego za darmo
    a stałą robotę ma wpisaną w ustawę (jeśli dobrze zrozumiałem). Przetarg
    jakiś chociaż wygrała, czy jak?

    Chodzi mi po prostu o powiązanie prywatnego interesu z działalnością
    urzędów państwowych na tym przykładzie. Każdy może sobie pewnie taką
    firmę założyć, tylko nie każdy załatwi sobie takiego klienta jak
    państwowe urzędy. Ciekawi mnie jak to jest.