  • Data: 2011-08-16 11:42:36
    Temat: Re: BIK, KRD itp...
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 13:11:28 +0200, Mark napisał(a):

    > Byc moze ja to inaczej rozumiem, wtedy mnie popraw, ale zawsze wydawalo mi
    > sie ze kredyt z definicji jest dlugiem

    Ależ oczywiście masz rację :)
    Tylko inną materią jest kredyt który spłacasz w terminach rat, a czym innym
    jest olanie i brak spłat tegoż kredytu. Kredyt kredytowi nierówny ;)

    Dopisz sobie po wyrazie "DŁUŻNIKÓW" wyrażenie niewypłacalnych ;)
    A ponadto, zerknij na misję KRD BIG S.A:
    http://www2.krd.pl/KRD/Misja.aspx

    /cite/
    Misją Krajowego Rejestru Długów jest ochrona przedsiębiorców, gmin, osób
    prywatnych oraz wszystkich pozostałych podmiotów funkcjonujących na rynku
    przed *niesolidnymi kontrahentami i klientami*.
    /end cite/

    Klient spłacający swoje kredyty/długi - jest solidnym i nie ma się czym
    martwić KRD :)