  • Date: Fri, 04 Dec 2009 00:02:17 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BIK

    mokinc pisze:

    > To jest ich problem a nie mój.

    Tak, tupnij jeszcze nóżką, dzieciaku...

    > Zgadzam się, że ososba prywatna sprawdza tylko dla siebie.
    > Ale jak to obliczyłeś, że ja mam akurat potrzebę sprawdzania danych na
    > swój własny temat raz na pół roku i więcej, to nie mam pojęcia.

    Naucz się czytać, dzieciaku - pisałem, że możliwość dostępu raz na pół
    roku jest więcej jak wystarczająca dla osoby prywatnej. I taka właśnie
    możliwość istnieje. I to gratis, jak się bezpośrednio pofatygujesz
    (korespondencyjnie - opłata manipulacyjna).

    Swoją szosą jak ty nie potrzebujesz aż tak często zaglądać do tych
    danych, to w czym masz problem? W braku umiejętności czytania? Czy po
    prostu dziecko się nie wyspało i marudzi?