  • Data: 2009-12-03 09:42:33
    Temat: Re: BIK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mokinc pisze:

    > Daruj.

    Nie.

    > Informacje z ich strony mnie nie interesują.

    Tupanie nogą i fochy wychodzą ci dobrze. Co jeszcze potrafisz?

    > To zwykła firma nastawiona na zysk. Napiszą, co zechcą.

    No, i ustawy fałszują...

    > Problem w tym, że nawet sam dostęp do tych danych nie jest symetryczny.

    M.in. dlatego, że jako osoba prywatna nie masz infrastruktury do
    zapewnienia odpowiednio uwiarygodnionego dostępu.

    Oraz generalnie nie ma takiej potrzeby - osoba prywatna nie sprawdza
    historii kredytowej setki razy dziennie dla wielu różnych podmiotów:
    sprawdza tylko dla siebie i częstotliwość raz na pół roku jest więcej
    jak wystarczająca. Ta "asymetria" jest konsekwencją asymetrycznych
    potrzeb i możliwości.