eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiejRe: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!
    t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.go
    ogle.com!y21g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: pracus <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej
    Date: Wed, 24 Sep 2008 16:13:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <4...@y...googlegroups.com>
    References: <d...@m...googlegroups.com>
    <j...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 83.25.94.237
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1222297993 12379 127.0.0.1 (24 Sep 2008 23:13:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Sep 2008 23:13:13 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y21g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=83.25.94.237;
    posting-account=dTS57AoAAADfk71lglPrCp4IICW3L7bE
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; WWTClient2;
    OfficeLiveConnector.1.2),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555055
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25 Wrz, 00:58, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Nie, bynajmniej nie jasne. To może być usterka wynikająca np. z
    > wadliwych własciwości materiału. Pomyśl o jakiejś plastikowej części
    > która w ciągu roku stopniowo staje się krucha i nagle, przy małym
    > wstrząsie pęka powodując takie czy inne problemy. Awaria nastąpiła po
    > roku, ale wada (zły materiał) twkiła w towarze w momencie jego wydania.

    Przy okazji przycisne glebiej:
    Jesli wada zostala odkryta dluzej niz 6 miesiecy od daty zakupu, to
    rozumiem, ze na mnie, jako konsumencie, spoczywa obowiazek
    udowodnienia, ze sprzet w chwili wydania byl niezgodny z umowa. Czyli
    w praktyce jak sie to robi? Na przyklad w przypadku spalonej karty
    graficznej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1