eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiejRe: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Data: 2008-09-25 00:22:53
    Temat: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: pracus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Wrz, 02:12, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > > Tak kombinuje, bo domyslam sie, ze nie jest im na reke wymieniac mi
    > > towar na nowy (jesli ten model nie jest juz produkowany, to zwracaja
    > > pieniadze? - tak przy okazji) i pewnie beda szukali jakichs kruczkow.
    >
    > Nie muszą niestety szukać. MZ możesz złożyc reklamację z tyt. niezgodności
    > z umową i liczyć na to że a) sprzedawca przekroczy termin 14to dniowy
    > który ma na ustosunkowanie się /jak ja nie lubię tego zwrotu/; b) nie
    > będzie świadom istnienie ww. 6cio miesięcznego terminu.

    Na drugie bym nie liczyl - sprzedawca to duza siec, pewnie maja dosc
    obcykany dzial prawny :)
    Jesli juz wybiore roszczenie z powodu niezgodnosci towaru, to
    automatycznie przepada opcja zwyklej naprawy gwarancyjnej, czy to sa
    niezalezne opcje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1