eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej › Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Data: 2008-09-25 00:27:05
    Temat: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: pracus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Wrz, 02:12, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Średnio prawdę mówiąc, bo możliwość istnienia wady to jedna rzecz a
    > udowodnienie, ze tak faktycznie było to druga. U Ciebie minęło ponad pół
    > roku i to na Tobie obowiązek dostarczenia takiego dowodu spoczywa.
    > Nawiązujac do wczesniejszego przykładu: Jakbyś kupił sobie solarium a tam
    > część obudowy rozpadłaby się po roku (z powodu kruchości materiału) to
    > sprawa byłaby dość oczywista, ale przy elektronice to już może być spory
    > kłopot.

    No tak. Bezposrednio tego udowodnic nie moge, o ile nie jestem
    ekspertem w temacie (co jest dosc glupio ustanowione, jesli ta Ustawa
    naprawde miala chronic konsumenta), ale moge na zasadzie wnioskowania:
    skoro karta graficzna sie spalila, to z jakiego powodu? Przeciez nie
    przez podpalenie zapalniczka, a przez zle zaprojektowany uklad albo
    wade samej karty, prawda?
    Innymi slowy: ja pewnie nie udowodnie im, bez ekspertyzy, ze karta
    miala wade, ale tez oni nie sa w stanie przedstawic innego powodu, dla
    ktorego zepsula sie. Tylko klopot chyba w tym, ze to ja musze miec
    dowody.