eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiejRe: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Data: 2008-09-24 23:13:12
    Temat: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: pracus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Wrz, 00:58, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Nie, bynajmniej nie jasne. To może być usterka wynikająca np. z
    > wadliwych własciwości materiału. Pomyśl o jakiejś plastikowej części
    > która w ciągu roku stopniowo staje się krucha i nagle, przy małym
    > wstrząsie pęka powodując takie czy inne problemy. Awaria nastąpiła po
    > roku, ale wada (zły materiał) twkiła w towarze w momencie jego wydania.

    Przy okazji przycisne glebiej:
    Jesli wada zostala odkryta dluzej niz 6 miesiecy od daty zakupu, to
    rozumiem, ze na mnie, jako konsumencie, spoczywa obowiazek
    udowodnienia, ze sprzet w chwili wydania byl niezgodny z umowa. Czyli
    w praktyce jak sie to robi? Na przyklad w przypadku spalonej karty
    graficznej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1