eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiejRe: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!l64g2000hse.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: pracus <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej
    Date: Wed, 24 Sep 2008 16:10:21 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <9...@l...googlegroups.com>
    References: <d...@m...googlegroups.com>
    <j...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 83.25.94.237
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1222297821 11964 127.0.0.1 (24 Sep 2008 23:10:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Sep 2008 23:10:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l64g2000hse.googlegroups.com; posting-host=83.25.94.237;
    posting-account=dTS57AoAAADfk71lglPrCp4IICW3L7bE
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; WWTClient2;
    OfficeLiveConnector.1.2),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555054
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25 Wrz, 00:58, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > > Skoro laptop przez rok dzialal, to jasne jest, ze w chwili wydania byl
    > > zgodny z umowa. Awaria nastapila przeciez duzo pozniej. Z drugiej
    >
    > Nie, bynajmniej nie jasne. To może być usterka wynikająca np. z
    > wadliwych własciwości materiału. Pomyśl o jakiejś plastikowej części
    > która w ciągu roku stopniowo staje się krucha i nagle, przy małym
    > wstrząsie pęka powodując takie czy inne problemy. Awaria nastąpiła po
    > roku, ale wada (zły materiał) twkiła w towarze w momencie jego wydania.

    A, to sympatycznie :)
    Czy w takim razie sprzedawca moze sie wykpic na tysiac sposobow
    (wlasnie czytam o roznych zabawnych opiniach rzeczoznawcow) w typie:
    komputer byl zle uzytkowany, wilgotnosc nie ta, temperatura nie ta,
    oprogramowanie nie to, itd?
    Tak kombinuje, bo domyslam sie, ze nie jest im na reke wymieniac mi
    towar na nowy (jesli ten model nie jest juz produkowany, to zwracaja
    pieniadze? - tak przy okazji) i pewnie beda szukali jakichs kruczkow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1