  • Data: 2010-03-19 06:39:29
    Temat: Re: Autor, redaktor, wydawca
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    >> A coś mniej skostniałego znasz?
    >
    > Nic mi nie przychodzi do głowy.
    > http://www.dziennikarz.pl/index.php/2009/05/17/czy-j
    est-cos-takiego-jak-dziennikarstwo-internetowe/

    Dobre, dobre tylko nadal brak usytuowania tego wszyskiego w prawie.
    Podobno Pawlak chcial cos z tym zrobic (nie znam sprawy dokladnie) ale
    "przyschlo" i ja sie temu nie dziwie. Przeciez prawo w kraju ustala 460
    blogersow z Wiejskiej a wiec do czasu gdy sprawa "dziennikarstwa
    internetowego" jest nie do konca sprecyzowana jest wygodna dla sejmowych
    pismakow ktorzy dowartosciowuja sie na swoich blogach.

    Zapytam inaczej. Po nazwie firmy mam "agencja reklamowa". Moze do tego
    mozna "dopasowc" cos z PKD co przynajmniej bedzie stawrzalo wrazenie ze
    zajmujemy sie tez internetowa dzialalnoscia wydawnicza? Serwisy
    informacyjne ktore prowadzimy praktycznie sa takowymi tyle ze dzialanie
    bez jasno sprecyzowanej podstawy prawnej troche mnie podlamuje. Jezeli
    np. (to chyba sie da) zmienie na "agencja wydawnicza" to z kolei mam
    przechlapane z tym co robimy w dziale "reklama" a to jest wazniejsze niz
    serwisy stanowiace raczej pewnego rodzaju "misje" a nie komercje.
    Kuras w tym miejscu powiedzialby, ze chocby czlowiek krecil sie nie
    wiadomo jak, dupa zawsze zostaje z tylu.

    --
    jedrus

    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/