  • Data: 2013-05-18 17:43:33
    Temat: Re: Auto wybiło mi dziurę w murze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kn7hdi$p2r$1@node1.news.atman.pl...

    > Wartość szkody to kilkaset złotych, więc branie prawnika mija się z
    > celem.

    Musisz udokumentować jakoś straty. O ile ne masz ubezpieczonej posesji (bo
    wóczas Twój ubezpeiczyciel zwrotnie by szukał jego ubezpeiczyciela, a jego
    ubezpeiczyciel samego kierującego za ucieczkę z miejsca kolizji), ton
    bierzesz od Policji dane jego ubezpeiczyciela i składasz wniosek o wypłatę
    odszkodowania. Jesli to nei jest jakaś duża kwota, to spokojnie powinno
    przejść oświadczenie, byle sensownie argumentowane. Moze jakieś pisemne
    oświadczenie sąsiada, że pomagał przy naprawie i zużyliście ten cement na
    naprawę płotu.