  • Data: 2011-12-01 16:42:57
    Temat: Re: Aukcja charytatywna - bilety Euro 2012 - od strony prawnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Nov 2011, m4rkiz wrote:

    > oczywiscie, ale nie mozecie sprzedac biletu za wiecej niz cene nominalna

    Przepis poproszę :)
    (mi z zapodanego przez Bydlę cytatu wyszło całkiem co innego, mianowicie
    jak przyjmiesz taki bilet w darowiźnie, to możesz go legalnie tylko
    podarować albo podarować z dopłatą za przyjęcie, tj. za to że ktoś
    go weźmie jeszcze dopłacasz :P)

    Niemniej:

    > wiec sens niewielki

    ...wniosek końcowy się zgadza :), protestuję tylko wobec tezy j.w.

    pzdr, Gotfryd