  • Data: 2005-08-26 18:02:36
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem, ze jak dostanie, a nie jak być może dostanie.

    tak zgadza sie, ale to bardziej jest kierowane do tego czlowieka na "a" :-)

    > Na kosztach zawieszenia pracy lotniska - na przykład.

    to nie koszty , a utrata zysku.

    > wynikaly z
    > bylo..
    >>
    > A pieniądze, to Twoim zdaniem nie mienie?

    mienie n I, blm
    książk. <ogół rzeczy materialnych będących czyjąś własnością; majątek,
    dobytek>

    jak mozesz nazwac nie uzyskany zysk ma mieniem zagrozonym ?

    moim zdaniem pozostaje odzyskac te straty droga cywilna.

    P.