  • Data: 2006-12-22 11:15:26
    Temat: Re: Art. 130[2] par. 3 KPC
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jest tylko jedna prawidłowa wykładnia przepisów :),

    Śmiem twierdzić, że ta reguła sprawdza się tylko w obrębie okręgu danego
    sądu odwoławczego. Na szczęście są jeszcze zażalenia do SN przy "sprawie
    kasacyjnej", czym udało mi się już jedną apelację uratować.

    > Problemy były na początku, ale teraz jest już raczej wszystko wyjaśnione.

    Kosztem stron.

    > Są jeszcze problemy, ale one też sie wykrystalizują.

    > A to że ustawa jest taka jaka jest to jest wina panów i pań osłów.

    Zgadza się, dlatego w moim odczuciu taki poziom ustawy w połaczeniu z
    najostrzejszym rygorem jest na bakier z art. 2 Konstytucji.

    > Ale to że brak II instancji to wina strony, a nie sądu.

    Niekoniecznie od razu szukałbym winnych. Winny jest rygor, który nie pozwala
    bezkonfliktowo rozwiązac neijasności ustawy.

    Marcin.