  • Data: 2006-12-22 09:41:14
    Temat: Re: Art. 130[2] par. 3 KPC
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko twoja ocena. Ja uważam że regulacje są precyzyjne i
    > jednoznaczne (zwłaszcza w tej części).
    > A rygor jest rozsądny a nie absurdalny. Można wymagać dobrej pracy od
    > osób, które się na tym znają (albo powinny się znać).
    > Jest zagwarantowane prawo do II instancji. Trzeba tylko przestrzegać
    > przepisów.

    Przypuszczam, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zapewne masz
    "swój okręg" i "swoją apelację" pod których wykładnię się zdajesz. Gorzej,
    gdy się działa trochę szerzej i nagle opłata honorowana w jednym sądzie
    skutkuje odrzuceniem apelacji/zażalenia.

    > To tez twoja ocena że przeszkadza. Według mnie pomaga. Szybciej
    > uzyskujesz rozstrzygniecie :)

    Ale i brak rozstrzygnięcia w II instancji (jakby nie patrzeć, strona ma do
    niego pełne prawo).
    Przyznaj, że boli Cię strasznie, że wnioski o uzasadnienie w KPC są bez
    opłat i bez rygoru o jakim mowa ;)

    Marcin.