    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 1 kw a wykroczenia drogowe
    Date: Fri, 09 Mar 2012 11:31:38 +0100

    W dniu 2012-03-09 11:13, maruda pisze:
    > Z pewnością sędzia uzna, że nie można pozwolić na jakieś samowolne
    > wyjątki od narzuconych przez "prawo" reguł. Nie po to urzędnicy,
    > począwszy od magistrackich referentów w WydzKom, a na p. Preziu kończąc
    > stanowią "prawo", zeby jakiś Jacek je sobie olewał.
    No właśnie się tego obawiałem, zwłaszcza, moja pisemna interwencja w
    urz. miasta miała taki skutek, że odpisali mi, że tabliczkę pod nakazem
    skrętu o treści "nie dotyczy od godz. 19 - 6" usunięto po tzw. objeździe
    ulic przez inżyniera ruchu i mam spadać na drzewo.
    Co ciekawe sąsiedni wyjazd (identyczny) ma taką tabliczkę.
    Mało kto lubi przyznać się do błędu, a urzędnik w szczególności, czego
    mamy i na tej grupie liczne przykłady owocujące flejmami.
    Podsumowując: jak pomyślę, jakim jestem inżynierem, to aż się boję iść
    do lekarza;-)
    Jacek