  • Data: 2012-03-09 10:51:31
    Temat: Re: Art. 1 kw a wykroczenia drogowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2012 11:37, Olgierd pisze:

    > Bo brak jest mniejszy, niż szkodliwość, aczkolwiek mniemam, że Twoje
    > umorzenie raczej brało się jednak z tego, że po prostu nie popełniłeś
    > zabronionego czynu.

    Formalnie popełniłem - bo zezwolenia nie miałem, a formalnie przez jakiś
    czas posiadałem. Tylko sąd wziął pod uwagę cel owego posiadania -
    usunięcie zagrożenia z chodnika, a później dostarczenie policji do
    "utylizacji".

    Zasadniczo powinienem był ogrodzić niewypał (tutaj: nabój .22LR, sztuk
    1) taśmą, pilnować by nikt do niego się nie zbliżał i wezwać patrol ;-)