  • Data: 2015-12-26 16:23:11
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-26 o 15:27, Budzik pisze:

    > Byle prawnik zapewne tak.
    > Ale jak widac - juz autorytety niekoniecznie.

    Jedni mają swoje autorytety a drudzy swoje.
    Więcej powiem: jedna strona ma wręcz pewność, że nie łamie
    w żaden sposób prawa i nawet nie potrzebuje autorytetów.
    Wystarczy, że jakiś poseł czy minister powie, że robią dobrze.

    > A widziales jakiegoś?

    Nie oglądam ostatnio zbyt wiele.
    Myślałem, że jak znaleźli kogoś do tych puszek i parówek,
    to i od konstytucji też mają.

    Wszystko ma swoją cenę.
    Swoje zdanie i poglądy można zachować -
    wystarczy przecież milczenie.