  • Data: 2015-12-27 13:00:25
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > /..../
    >
    > I co z tego pojawia się w wypowiedziach Zolla czy tam na tym KODzie?

    Ale co miałoby się pojawić?
    Po pierwsze TK powiedział jasn w jakim zakresie ustawa Po była a w jakim
    nie była konstytucyjna.
    Po drugie tego PO wyroku nie podwaza i nie odmawia jego wykonania. TK
    powiedziął, ze 2 sedziów "do kossza" to do kosza.

    > Ustawa medialna!

    No własnie. Ale tego rząd nie mowi...
    Ale rozumiem, ze tobie sie to podoba, ze PiS chce wprowadzic zmiany
    niezgodne z konstytucją?

    > Nie ma bo Duda ich zablokował. Jakby nie zablokował to by byli.
    > Ślubowanie odebrane koniec pieśni.

    Rozumiem, ze jako zwollennik PiS musisz posłużyć się tego typu projekcją.
    Ja natomiast się z tym nie zgadzam - Po mozna wiele zarzucic, ale nie sadze
    aby poszło na takie udry próbując wmówić, że skoro sedzia wybrany
    niezgodnie z konstytucją ale juz zaprzysiężony to nie mozna go odwołać...

    > Pisiory jak to pisiory. Uznały że błędy w uchwałach wystarczą.

    To było już później.
    Pytanie czy celowo poszli na walkę, czy po prostu bylejakosc nie pozwoliła
    zauwazyc, ze nalezy posiedzenie sejmu zrobić wczesniej.
    Tak czy siak - co do tych uchwał - chyba nie dałes się nabrać na te
    bajeczkę, ze nieodwoływalnych sedziów mozna odwołac uchwałą sejmu z jakies
    byle jakiego metnego powodu?

    > PO natężeniu kwiku mierzę. Oj nie dobrze to wygląda, niedobrze.

    Eh i jak tu z toba dyskutować.
    Zamiast na faktach opierasz sie na "ilości kwiku"...

    > No. Nie wiem, co by to zmieniło co prawda ale pomysł nie jest zły.

    Naprawde nie wiesz?
    Wtedy kadencja wszystkich sedziów konczyłaby się w trakcie trwania obecnej
    kadencji a zatem wybór wszystkich 5 sedziwo przynalezałby sie nowemu
    sejmowi.
    Tylko tyle i az tyle. Ale to nie jest ten styl. To byłoby zbyt łatwe i zbyt
    skuteczne, prawda...?

    > Wtedy to by już przepadło.

    Co by przepadło?
    Jest jakas przeszkoda, zeby taka ustawe uchwalić ponownie?

    > Walka z reżimem pisiorskim.

    Wybacz ale co to ma znaczyc?
    Jaka walka? W jaki sposób?
    Jeżeli mamy dyskutowac, postaraj się pisac o faktach zamiast uzywać takich
    felietonowych określeń.

    > Ale na razie 5 sędziów zostało dobranych tych a nie innych.

    I co z tego, skoro wszyscy mówią, ze niezgodnie z prawem?
    Patrząc w ten sposób, mogli sobie powołać 15 i do tego prezesa.

    Nie widzisz róznicy miedzy działaniem skutecznym zgodnym z prawem a
    działaniem skutecznym z tym prawem sprzecznym?