  • Data: 2015-12-26 21:26:08
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-26 o 20:39, A. Filip pisze:

    > Dla ludzi (Tuska)? :-)
    >
    > Jeśli nie zauważyłeś to w Polsce ludzie/wyborcy głosują na różne partie.

    W życiu bym nie zauważył, gdybyś mi tego nie powiedział.

    > Część myśli tak, część myśli siak. "Front Jedności Narodu" był za komuny
    > i mi się dobrze nie kojarzy. Kto mówi/sugeruje "(_wszyscy_) ludzie tak uważają"
    > dla mnie ma mentalność godną komucha przy korycie.

    Słuszna uwaga, tyle że nigdzie nie napisałem, że wszyscy tak uważają...
    Niektórzy uważają, że to lepsze dla ludzi, a inni, że to lepsze dla
    ludzi gorszego sortu.
    A jeszcze inni kompletnie nic nie uważają.

    > Wielu z ludzi z którymi się nie zgadzam to idioci ale z pewnością nie wszyscy,

    Też mnie zdziwił wynik wyborów.

    Pozdrawiam
    Piotr