  • Data: 2015-12-26 13:11:38
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-26 o 12:56, A. Filip pisze:

    > To ile kasy od CIA/USA wzięli "eksperci prawni" podziemnej solidarności? :-)
    > Masz sporo racji ale nie musisz aż tak bardzo przeginać pały.

    Nic nie przeginam. Zawsze jest jakaś propaganda.
    Nie dalej jak wczoraj można było w telewizji obejrzeć "80 milionów"
    i zobaczyć jak to działa. Że to działacze Solidarności
    zdobili swastykami groby żołnierzy radzieckich czy też przehulali w
    austriackich
    kasynach związkowe składki. I zarówno wtedy jak i teraz
    wierzących w takie "wiadomości" było i jest wystarczająco dużo, żeby
    zasiać niepokoje. Więc każdy niech się oprze na takich ekspertach,
    w których wierzy.