    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - pytanie (troszke dlugie)
    Date: Mon, 22 Mar 2004 20:55:55 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc13.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "salton" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c3luhi$qum$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a co bylo na poczatku bezplatne - moze konkretnie
    > bo ja pamietam ze allegro bylo platne a jestem na nim od poczatku niemal

    ALLEGRO na początku nie pobierało żadnych opłat, jak pamiętam. Nie jestem
    w stanie podać Ci dokładnie dat, ale regulamin tego serwisu zmieniał się
    wielokrotnie. Na początku w sumie nikt nawet nie potwierdzał w żaden
    sposób tożsamości użytkowników (teraz jest niby koperta z hasłem).
    > co to znaczy nie bylo podpisanej umowy

    Ano podejrzewam, ze oznacza to dokładnie to, co napisano. Przecież stając
    się użytkownikiem ALLEGRO nie podpisujesz umowy.

    > i czy to oznacza ze rowniez nie bylo zawartej umowy?

    A to już inna sprawa. oczywiście do zawarcia umowy w sensie cywilnym
    dochodzi. Ale zawsze w razie procesu sądowego można próbować na braku tej
    umowy bazować. Teoretycznie jest możliwe, że ktoś poda się za kogoś i w
    jakiś tam sposób przechwyci kopertę z hasłem. Wówczas jednak pozostaje
    kwestia samych transakcji. No przecież można po nich dojść do tego, kto je
    wykonał.