  • Data: 2004-03-24 12:41:54
    Temat: Re: Allegro - pytanie (troszke dlugie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "salto" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c3qns9$jip$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie wiem jaki byl opis ale po cenie sadzac nie byla nowa i nie miala
    > gwarancji - jesli tak to trzeba wg mnie liczyc sie z mozliwoscia
    wystapienia
    > awarii (oczywiscie jesli sprzedana byla jako sprawna to musi dzialac -
    ta
    > tego kryterium nie spelnila)

    Miała być nowa i z tego co się zdołałem zorientować nowa jest. Tyle, że
    potwornie badziewna i tyle.

    > to prawda ale proba mozliwie mala - mysle ze przy zastosowaniu pewnych
    regul
    > (niestety ocena allegro nie jest jedyna i tym bardziej rozstrzygajaca)
    ta
    > skutecznosc zasadniczo by zmalala

    Pewnie tak. Ja to w formie anegdoty opisałem. Oczywiście, że nie wszyscy
    sprzedający na ALllegro to oszuści i złodzieje.

    > podsumowujac nie chicalbym byc zbytnim entuzjasta handlu w internecie
    chce
    > obiektywnie ocenic wady i zalety - mysle ze zalet jest duzo(przewaga) a
    > perspektywa rozwoju bardzo dobra
    [...]

    Otóż to. Z tym, że z kolei kilka razy kupowałem rzeczy nowe przez
    Internet. Z reguły, jak nie mogłem danej konkretnej rzeczy znaleźć w moim
    mieście, a nie chciało mi się pchać do takiego Krakowa, który niby
    niedaleko, ale jednak dzień stracony. I jestem zadowolony. Ale wybieram
    raczej znane sklepi internetowe.