  • Data: 2004-03-22 19:50:33
    Temat: Re: Allegro - pytanie (troszke dlugie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "salton" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c3lv0g$t0u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > uwazasz ze ten motyw jest glowny - czy to lapsus i miales na mysli ze i
    > owszem ze zjawiskiem handlu w internecie w szczegolnowci za
    posrednictwem
    > serwisow aukcyjnych w tym allegro nieuchronnnie wiaze sie margines ktory
    > mozna nazwac wylegarnia oszustw. (ciekawe jak szacujesz odsetek - moze
    wrecz
    > dysponujesz jakimis danymi - pytam z zainteresowaniem)
    > czy moze bardziej masz na mysli -' przyklad ktory idzie z gory' - czyli
    > rozne aspekty zwiazane z wlasnoscia allegro -qxl

    Nie, chodzi mi o to, że wirtualne zawieranie transakcji na rzecz, której
    się de facto nie widzi, z osobą której się nie widzi i to jeszcze na
    odległość niesie za sobą spore niebezpieczeństwo oszustwa. Podejrzewam, że
    na innych tego typu serwisach jest podobnie, tyle, że w Polsce Allegro
    jest chyba najbardziej znany i tyle.