    From: "Maciu" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro-policja-sprzedajacy
    Date: Tue, 17 Aug 2004 14:32:57 +0200

    > Marcinie- zrozumiałem Cię ( tak twierdzę). Ciągle jednak z uporem ( za co
    Cie

    Macieju :) milo mi. tak woli scislosci. Ok nie ciagnijmy juz watku co do
    praw wlasnosci sprzedanego przedmiotu. Ale jeszcze jedno pytanie mnie
    dreczy. Mianowicie czesto na allegro ludzie wystawiaja aukcje zaznaczajac w
    nich ze jest to aukcja grzecznosciowa, a wystawiaja przedmiot sasiada albo
    kogos tam. Czy to znaczy ze teoretycznie powinno byc to zabronione? Nie
    mozna sprzedac czegos czego nie jest sie wlascicielem ale znajomy poprosil
    zebysmy mu pomogli etc.. ?

    > Po drugie- dokomując przelewu pieniędzy na Twoje konto w
    > banku gdzie podano inne nazwisko niz sprzedającego ( rózne z tozsamością
    osoby
    > na którą jest zarejestrowane konto Allegrowskie)- akceptował taką
    transakcję i
    > taki stan rzeczy ( ja bym nie akceptował- miedzy nami mówiąc).

    i nie dziwie Ci sie. normalny czlowiek nigdy w zyciu by czegos takiego nie
    zaakceptowal chyba ze ma za duzo pieniedzy, a sa tacy w ogole? :)

    W kazdym razie dzieki za pomoc.
    pozdrawiam.
    Maciej Jaskolski