eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającegoRe: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISM
    ATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Subject: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <55a62bad$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Jingiel <x...@x...xx>
    Date: Wed, 15 Jul 2015 20:41:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <55a6a95c$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host194008068060.wiakom.pl
    X-Trace: 1436985692 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27519 194.8.68.60:40736
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1780
    X-Received-Body-CRC: 2395938911
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749330
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-15 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > Tak na marginesie warto znac swoje prawa - dlaczego odsyłając towar
    > niezgodny z umową miałbys ponosić koszt kuriera?
    > Paczke warto tez rozpakowac przy kurierze, własnie po to aby w miare
    > mozliwosci sprawdzic uszkodzenia.
    > Ale reklamacje a propos dostarczenia paczki i uszkodzenia przedmiotu mozna
    > tez zgłosic poźniej.
    >


    Z innych komentarzy wynika, że to sposób działania tego faceta. pakuje
    uszkodzony sprzęt. Na zewnątrz żadnych uszkodzeń sprzętu, a wewnątrz
    kaszana i brak niektórych elementów, urządzenia niezgodne z opisem, a
    nawet innej chińskiej firmy. Natomiast reklamacja u nich to fikcja. Każą
    wysyłać zdjęcia, wydzwaniać do kurierów, a na końcu kontakt się urywa,
    albo rzucają słuchawkami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1