  • Data: 2004-03-17 00:25:04
    Temat: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Od: c...@g...pl (A.S.) szukaj wiadomości tego autora

    Necka napisał(a):

    > W dniu dzisiejszym Allegrowicz
    > otrzymał priorytet - paczka była otwarta i lżejsza o wagę telefonu...spisał
    > protokół na poczcie..

    Rozumiem, ze wiadomosc, ze Allegrowicz odebral otwarta paczke i ze
    spisal protokol na poczcie pochodzi od owegoz Allegrowicza? A moze to
    wiadomosc z poczty, ktora przeslala Wam ow protokol?
    1. Jesli to wiadomosc od Allegrowicza - sprawdzcie ja. Dowiedzcie sie:
    a) gdzie odbieral paczke (w domu, czy na poczcie - a jakos trudno mi
    uwierzyc, zeby listonosz przyniosl mu OTWARTA paczke),
    b) jesli odbieral na poczcie - napiszcie tam i zazadajcie protokolu
    przekazania paczki Allegrowiczowi
    2. Jesli to wiadomosc z poczty (w co watpie, sadzac ze sposobu Waszej
    wypowiedzi), zazadajcie protokolu przyjecia paczki przez UP adresata
    oraz protokolu stwierdzenia otwarcia przesylki (jesli do danego UP
    przesylka "dojezdza" otwarta - sporzadza sie specjalny protokol i
    zawiadamia nadawce)

    > To na pewno zrobili ludzie z paczkarni w Gdańsku...

    A co, jesli to "sympatyczny" Allegrowicz zrobil Was w trabe, bo szuka
    sposobu na unikniecie zaplaty?

    > Monika

    pzdr
    A.

    P.S. Wolalabym, zeby moje przewidywania sie nie sprawdzily....:(