eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów › Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
  • Data: 2019-05-18 05:46:40
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2019-05-17, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > W dniu 2019-05-17 o 15:34, Queequeg pisze:
    >> Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >>
    >>> Czyli co, jak wyślę w korespondencji mail, to allegro mi go podmieni
    >>> na... jaki dokładnie? Powiedzmy chodzi o mail x...@p...onet.pl?
    >>
    >> Czy jak wyślesz adres to nie wiem, ale we From / To podmieniają.
    >
    > To nie rozumiem problemu. Skoro wysyła się wiadomość przez komunikator
    > allegro, to jasnym jest dla mnie, że nie używa się do tego swoich
    > adresów e-mail. Gdzie tu nawet podejrzenie o inwigilację?

    Nie wiem dokładnie o co tu konkretnie chodzi, ale część serwisów tego
    typu co allegro robi to dla anonimizacji adresów. Nie oznacza to
    przecież, że czytają mejle. Wygląda to tak, że dostaje się adres w
    postaci jakieś-...@a...pl i jak się na ten adres coś wyśle
    to trafia to na standardowego mejla sprzedawcy z adresem zwrotnym
    i...@a...pl. Allegro pełni tu jedynie funkcję
    "forwardera".

    Jak dla mnie to coś bardzo pożytecznego bo 90% spamu, który otrzymuje
    jest efektem udostępnienia spamerom mojego adresu właśnie przez
    sprzedawców.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1