eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro inwigiluje prywatną korespondencję klientówRe: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
  • Data: 2019-05-19 03:12:15
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2019-05-18, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
    > On 18.05.2019 05:46, Marcin Debowski wrote:
    >> Jak dla mnie to coś bardzo pożytecznego bo 90% spamu, który otrzymuje
    >> jest efektem udostępnienia spamerom mojego adresu właśnie przez
    >> sprzedawców.
    >
    > Jeśli można wysłać e-maila z dowolnego adresu na "zaszyfrowany" adres
    > allegro to nie zmniejszy to takiego spamerstwa: po prostu od sprzedawców
    > będzie wypływał "zaszyfrowany" adres, na który ciągle będzie można
    > wysyłać spam. Trzeba byłoby sprawdzić czy taka sytuacja jest faktycznie
    > możliwa.

    To są zwykle adresy tymczasowe, generowane na potrzeby konkretnej
    tranzakcji. Podobnie działa w wielu miejscach obsługa w BOKach, gdzie
    albo pole temat albo właśnie adres zawiera pewien unikatowy ciąg
    identyfikujący nr sprawy ("ticket").

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1