  • Data: 2023-07-29 00:33:06
    Temat: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Thu, 27 Jul 2023 20:58:55 +0200, Shrek wrote:
    > To jest opinia o produkcie.
    > Ja się chetnie dowiem, czy czy ta wiertarka Boscha to dobry zakup,
    > czy niekoniecznie.
    > Ale Boscha, a nie chinska podróba.

    Co prawda nie dla art. technicznych a dla odziezowych i tych tam, jak je
    nazwać, różnych galanteryjnych i więcej, Diorów, Balanciagów i innych
    Guccich: robiono całkiem niedawno badania, z których wynika, że wiele
    podróbek nie jest bynajmniej gorszej jakości. Dokłada się to przemożnie
    do problemu łatwego rozpoznania, że to podróbka. Odziezowo zaś, ogólnie,
    nie tylko w grupie towarów ekskluzywnych, klarownie wyszło, że cena
    niekoniecznie idzie w parze z jakością (np. trwałością).

    Więc nie pisz ze wzgardą bo sprzedawca z pewnością zadbał o Ciebie i
    może jednak chcesz poznać właściwości.

    --
    Marcin