eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro chroni sprzedaż podróbek?Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
  • Data: 2023-07-28 07:55:44
    Temat: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2023-07-28 o 01:27, Marcin Debowski pisze:
    > On 2023-07-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    >> W dniu 28.07.2023 o 00:13, Marcin Debowski pisze:
    >>> Nb. usuwają opinie w stylu, że sprzedawca oszukał/oszust?
    >> Rzecz w tym, że ludzie niezbyt chętnie wystawiają pozytywne komentarze,
    >> zaś negatywne wystawia pewnie większość niezadowolonych. No i jak ktoś
    >> sobie z tego nie zdaje sprawy, to przeglądając komentarze dochodzi do
    >> wniosku, że na tym ALLEGRO, to sami oszuści. Dlatego ALLEGRO robi, co
    >> może nie tylko zwalczając oszustów, ale i w swoim interesie w miarę
    >> możliwości zmniejszając ilość negatywnych komentarzy.
    >
    > Jesli takie ich sa motywy to wybrali bardzo zły sposób. Jest bardzo
    > wielu sprzedawców, którzy mają spory obrót i bardzo dobre komentarze.
    > Jak się to będzie sztucznie podrasowywać to ci źli zbliża się do nich, a
    > tym dobrym nic to nie pomoże.
    >
    > Mam taką platformę u siebie lokalnie, i doskonale wiem, że ich punktacja
    > jest zwyczajnie gówno warto. Owszem, jak ktoś ma bardzo złą, to wiadomo,
    > że jest totalna patologia i nawet kijem nie dotykac, ale ci dobrzy wcale
    > nie muszą być dobrzy i zwykle nie są. Ciekawostka taka, że mi się ich
    > agentka na czacie kiedyś z tym wysypała. Zapytałem się ja jakim cudem
    > pewien konkretny sprzedawca ma 100% pozytywów w "wysyłka o czasie" jak
    > miałem właśnie co z nim przygodę, że nic nie wysłał. Babka się z dziwiła
    > i powiedziała, że ona widzi 78% :) i ze będzie interweniować bo cos nie
    > tak z systemem. No zainterweniowała tak, że sprzedawca spadł na 98%. :)
    > Ciekawe czy Allegro tez tak kombinuje.

    Takie platformy z ocenami mają statystyczne kierowanie
    wynikami do standardu negatywnego wyniku ustalonego w procentach.
    Czasem wystarczy tylko odrzucenie skrajnych ocen (jak w skokach
    narciarskich)
    czasem do ogólnego wyniku przypisuje się średnią z oceny całosciowej
    (czyli gówniany towar i przesyłka w terminie daje opis - ogólnie w porządku
    tak samo jak świetny towar w niskiej cenie, ale czekałem 2 tygodnie i
    zero kontaktu ze sprzedawcą)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1