eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru › Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
  • Data: 2008-02-25 19:22:03
    Temat: Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 25 Feb 2008, Liwiusz wrote:

    > Warunkiem biegu 10-dniowego terminu jest poinformowanie konsumenta na
    > piśmie o możliwości zwrotu. Zatem poinformowanie takie może być złożone
    > najwcześniej w momencie odbioru produktu przez konsumenta (tekst w aukcji,
    > mail, nie jest uważany za formę pisemną).

    Wygląda rozsądnie.
    Tyle, że w takim układzie owa informacja musi być PODPISANA,
    skoro o formę pisemną idzie, right?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1