eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaruRe: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
  • Data: 2008-02-25 22:09:16
    Temat: Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:fpv2bo$mbc$1@news.onet.pl...
    >
    >> Warunkiem biegu 10-dniowego terminu jest poinformowanie konsumenta
    >> na piśmie o możliwości zwrotu. Zatem poinformowanie takie może być
    >> złożone najwcześniej w momencie odbioru produktu przez konsumenta
    >
    >
    > nieprawda - sprzedawca moze wysłać zawiadomienie przed wysłaniem towaru


    Teoretycznie niby tak, ale jakoś nie widzę wielu chętnych do
    wysyłania listem poleconym oświadczenia o możliwości odstąpienia, a
    później drugim listem - samego produktu.


    Pisałem bardziej o praktycznej stronie: to, że w aukcji, w mailu
    będzie informacja o możliwości odstąpienia, to nie oznacza to, że
    kupujący jest o tym skutecznie poinformowany. Liczy się forma pisemna, a
    ta dojdzie do niego przesyłką, zazwyczaj wraz z produktem, choć
    oczywiście może być osobno.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1