  • 1. Data: 2008-02-25 10:03:29
    Temat: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Kupiłem (Kup Teraz)dla mojej dziewczyny sandały na allegro. Mimo że numer był
    taki jaki nosi, buty okazały się za duże. Napisałem do sprzedawcy(firmy
    prowadzącej na allegro sklep http://allegro.pl/sklep/7887651_super_szpilki_)
    że chce oddać. A ten idzie w zaparte, że nie przyjmie
    zwrotu, nie odda pieniędzy, i jeszcze grozi wystawieniem negatywa. Co robić?
    Jak wyegzekwowac prawo zwrotu towaru zakupionego poza siedzibą firmy?
    Dodam jeszcze że sprzedawca nie dał mi żadnego paragonu, faktury ani
    rachunku...
    Oczywiście chęć zwrotu zgłosiłem poniżej 10 dni od chwili nadania przesyłki.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2008-02-25 10:06:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > rachunku...
    > Oczywiście chęć zwrotu zgłosiłem poniżej 10 dni od chwili nadania przesyłki.

    Przecież już Ci odpisałem na grupie alt.pl.allegro: produkt trzeba
    zwrócić (pocztą), a następnie zażądać zwrotu jego ceny.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-25 10:12:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.02.2008 Adramelech <a...@t...nie.ma> napisał/a:
> [...]
    > Jak wyegzekwowac prawo zwrotu towaru zakupionego poza siedzibą firmy?
    > Dodam jeszcze że sprzedawca nie dał mi żadnego paragonu, faktury ani

    Trzeba odesłać buty i wystąpić (pisemnie) o zwrot forsy. Jeśli ten nie
    nastąpi, to pozew. Sprawa wygrana w cuglach, tylko zadbaj o papiery (wyślij
    za potwierdzeniem odbioru, wydrukuj stronę z aukcją dopóki jest dostępna
    itd).
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2008-02-25 13:41:58
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    .
> [...]
    > za potwierdzeniem odbioru, wydrukuj stronę z aukcją dopóki jest dostępna

    w cuglach? a skąd wiesz czy zgłosił odstąpienie od umowy PISEMNIE w ustawowym
    terminie?

  • 5. Data: 2008-02-25 14:02:41
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 25 Lut, 14:41, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    > w cuglach? a skąd wiesz czy zgłosił odstąpienie od umowy PISEMNIE w ustawowym
    > terminie?

    A sprzedawca poinformowal go o mozliwosci zwrotu? Nie.
    Wiec termin biegnie od tego mometu, kiedy Adramelech sie dowie o
    takiej mozliwosci.

  • 6. Data: 2008-02-25 14:21:45
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >A sprzedawca poinformowal go o mozliwosci zwrotu? Nie.
    >Wiec termin biegnie od tego mometu, kiedy Adramelech sie dowie o
    >takiej mozliwosci.
    a skąd wiesz, że nie?

  • 7. Data: 2008-02-25 14:36:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 25 Lut, 15:21, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    > a skąd wiesz, że nie?

    Nie ma takiej informacji na stronie.

  • 8. Data: 2008-02-25 14:46:50
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    >Nie ma takiej informacji na stronie.
    no to powie, że wkłada do każdej paczki

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-02-25 14:50:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.02.2008 gasper <n...@m...pl> napisał/a:

    > w cuglach? a skąd wiesz czy zgłosił odstąpienie od umowy PISEMNIE w ustawowym
    > terminie?

    Zakładam, że je wyśle w odpowiednim terminie. Liczy się data wysłania, nie
    odebrania, jest przepis szczególny.

  • 10. Data: 2008-02-25 15:56:03
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "gasper" <n...@m...pl> Odpowiedz na news:fpukcr$cve$1@inews.gazeta.pl:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > no to powie, że wkłada do każdej paczki

    Nic nie wkłada. Nawet paragonu nie włożył.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski