eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru › Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
  • Data: 2008-02-25 22:09:40
    Temat: Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > On Mon, 25 Feb 2008, Liwiusz wrote:
    >
    >> Warunkiem biegu 10-dniowego terminu jest poinformowanie konsumenta na
    >> piśmie o możliwości zwrotu. Zatem poinformowanie takie może być
    >> złożone najwcześniej w momencie odbioru produktu przez konsumenta
    >> (tekst w aukcji, mail, nie jest uważany za formę pisemną).
    >
    >
    > Wygląda rozsądnie.
    > Tyle, że w takim układzie owa informacja musi być PODPISANA,
    > skoro o formę pisemną idzie, right?


    Tak uważam.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1