eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru › Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyj?? zwrotu towaru
  • Data: 2008-02-25 22:33:19
    Temat: Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyj?? zwrotu towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25.02.2008 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > gasper napisa?(a):
    >> U?ytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisa? w
    >> wiadomo?ci news:fpv2bo$mbc$1@news.onet.pl...
    >>> Warunkiem biegu 10-dniowego terminu jest poinformowanie konsumenta
    >>> na pi?mie o mo?liwo?ci zwrotu. Zatem poinformowanie takie mo?e by?
    >>> z?o?one najwcze?niej w momencie odbioru produktu przez konsumenta
    >> nieprawda - sprzedawca moze wys?a? zawiadomienie przed wys?aniem towaru
    > Teoretycznie niby tak, ale jako? nie widz? wielu ch?tnych do
    > wysy?ania listem poleconym o?wiadczenia o mo?liwo?ci odst?pienia, a
    > pó?niej drugim listem - samego produktu.

    Allegro to raczej "na odległość" niż "poza lokalem" więc "..przy użyciu
    środka porozumiewania się na odległość..". Kwestia dowodowa, rzecz jasne
    otwarta, ale wymogu pisemności nie ma.
    Poza tym nie rozumiem dlaczego to kiedy zostanie poinformowany (o ile
    kiedy <= moment wydania) jest takie istotne. To warunek konieczny
    rozpoczęcia biegu terminu ale nie warunek jedyny.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1